- Strefa klienta
- Koszyk (0)
-
KATEGORIE
- Suszone skóry dla psa
- Suszone podroby dla psa
- Suszone uszy dla psa
- Chrząstki i ścięgna dla psa
- Rybne gryzaki dla psa
- Długie gryzaki dla psa
- Zestawy gryzaków dla psa
- Twarde gryzaki dla psa
- Kruche gryzaki dla psa
- Miękkie/średnio twarde gryzaki dla psa
- Gryzaki dla małych ras
- PATYK Z DRZEWA KAWOWEGO/OLIWNEGO
-
DZIAŁ SZCZENIAKA
-
RODZAJ BIAŁKA
-
PRODUCENCI
- NOWOŚCI
- PROMOCJE
-
-
-
KATEGORIE
- Suszone skóry dla psa
- Suszone podroby dla psa
- Suszone uszy dla psa
- Chrząstki i ścięgna dla psa
- Rybne gryzaki dla psa
- Długie gryzaki dla psa
- Zestawy gryzaków dla psa
- Twarde gryzaki dla psa
- Kruche gryzaki dla psa
- Miękkie/średnio twarde gryzaki dla psa
- Gryzaki dla małych ras
- PATYK Z DRZEWA KAWOWEGO/OLIWNEGO
-
DZIAŁ SZCZENIAKA
-
RODZAJ BIAŁKA
-
PRODUCENCI
- NOWOŚCI
- PROMOCJE
-
-
REKLAMACJE I ZWROTY
-
REKLAMACJE I ZWROTY
1. Prawo do odstąpienia od umowy1.1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od niej bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
1.2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument zobowiązany jest do zwrócenia Produktu Sprzedawcy lub osobie przez niego upoważnionej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Jeśli Sprzedawca zaproponował odbiór Produktu, zwrot może nastąpić później.
1.3. Produkt należy odesłać na adres: PSISMAKI Jowita Lenart, 38-524 Besko, Wiejska 8A.
1.4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Konsument powinien obchodzić się z Produktem w taki sposób, jakby robił to w sklepie stacjonarnym.
2. Zwrot płatności
2.1. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Koszt dostawy nie będzie zwrócony, jeśli Konsument odstępuje od umowy.
2.2. Zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
2.3. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował odbioru Produktu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
2.4. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
3. Prawo do odstąpienia
3.1. Termin, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
3.2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku Umowy Sprzedaży, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
4. Gratisy
4.1. Pełnowartościowe gratisy dodawane do zamówień powyżej kwot (nie wliczając kosztów wysyłki): 200zł, 400zł, 600zł, 800zł, 1000zł, 1500zł, 2000zł, stanowią integralną część zamówienia.
4.2. W przypadku zwrotu zamówienia, Klient zobowiązany jest do zwrócenia pełnowartościowego gratisu, który jest integralną częścią zamówienia.
4.3. Jeżeli zwrócona część zamówienia obniży wartość zakupów poniżej kwoty wymaganej do otrzymania gratisu, Klient zobowiązany jest do zwrotu pełnowartościowego gratisu.
4.4. Jeżeli Klient nie zwróci gratisu, Sprzedawca ma prawo odliczyć wartość gratisu od kwoty do zwrotu.
5. Koszty zwrotu
5.1. Konsument ponosi koszt zwrotu Produktu do Sprzedawcy, chyba że reklamacja dotyczy wadliwości produktu i została zgłoszona w ramach rękojmi, wówczas Sprzedawca pokrywa koszty zwrotu.