• DOSTAWA - RODZAJE I CZAS

⏱ Czas realizacji zamówień

Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
🔔 Uwaga: W okresach zwiększonej liczby zamówień (np. trwająca promocja, wyprzedaż, święta) czas realizacji może ulec wydłużeniu o 1–2 dni robocze. Dokładamy wszelkich starań, aby każda paczka dotarła do Ciebie jak najszybciej.


🚚 Koszty i opcje dostawy:

📦 Dostawa krajowa (Polska)

Rodzaj dostawy Koszt Limit wagowy
InPost Paczkomaty 24/7 15,99 zł                          do 25 kg
InPost Kurier 18,99 zł                          do 25 kg
InPost Kurier Pobranie 19,99 zł                          do 25 kg
ORLEN Paczka 8,99 zł                          do 25 kg
Domawiam do poprzedniego zamówienia 0 zł                (Dla Klientów, którzy chcą uzupełnić swoje wcześniejsze zamówienie o dodatkowe produkty — bez ponoszenia kosztów kolejnej wysyłki)
Darmowa dostawa 0 zł         od 229 zł (dotyczy InPost Paczkomatów         24/7)


🌍 Dostawa zagraniczna DPD

Kraj Koszt Limit wagowy
Niemcy / Austria / Belgia / Dania / Holandia 80,00 zł do 25 kg
Irlandia 130,00 zł do 25 kg


💬 Możliwość wysyłki do innych krajów lub za pośrednictwem innego przewoźnika po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu.

📦 Jeśli paczka przekroczy limit wagowy (25 kg), zostaną doliczone dodatkowe koszty przesyłki.





📢 Ważne informacje dotyczące odbioru przesyłek

Uszkodzenia paczki:

Jeśli paczka jest uszkodzona, zgnieciona, przepakowana lub wygląda podejrzanie, nie odbieraj jej. Zgłoś problem bezpośrednio kurierowi lub w aplikacji mobilnej, jeśli korzystasz z paczkomatu InPost.


Reklamacja paczki:

Jeżeli paczka została uszkodzona w trakcie transportu, sporządzenie protokołu szkody pomoże w szybszym rozpatrzeniu reklamacji. Skontaktuj się z przewoźnikiem i zgłoś problem.


Dodatkowe koszty za wagę:

Jeśli Twoja paczka przekroczy limit wagowy 25 kg, mogą zostać doliczone dodatkowe koszty przesyłki.
💡 Wyjątek stanowią zamówienia, których wartość jest wielokrotnością progu darmowej dostawy (229 zł) – w takich przypadkach bierzemy na siebie koszt dodatkowej paczki, jeśli rozdzielenie przesyłki będzie konieczne z powodu przekroczenia limitu wagowego.
W razie wątpliwości co do łącznej wagi Twojego zamówienia, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem przed finalizacją zakupu – chętnie doradzimy!


Czas dostawy:

Czas dostawy może się wydłużyć w okresach wzmożonego ruchu, np. podczas promocji, wyprzedaży czy okresu świątecznego. W takim przypadku dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienie jak najszybciej, jednak mogą wystąpić opóźnienia.


Opcja dostawy:

Zawsze możesz wybrać opcję dostawy, która będzie najlepiej pasować do Twoich potrzeb. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, nasza obsługa klienta jest do Twojej dyspozycji!


Przekierowanie paczki do paczkomatu:

Jeśli nie będzie Cię w domu w dniu doręczenia paczki, masz możliwość przekierowania paczki do paczkomatu InPost. Dzięki temu odbierzesz ją w dogodnym dla Ciebie czasie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przekierowanie można zrealizować zarówno w aplikacji mobilnej InPost, jak i na stronie internetowej.



📬 Masz pytania dotyczące dostawy? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy dobrać najlepszą formę wysyłki!